Nakupujete ve dvojici?

Pokud je potřeba jít nakupovat společně s partnerem, často se stává, že si nějak nerozumíme. Někdy to může dokonce skončit hádkou. Proč? No prostě pro to, že mezi ženou a mužem a jejich přístupem k některým záležitostem jsou jisté rozdíly. Platí to i při nakupování. Každý má své charakteristické priority a strategii. Samozřejmě existují i výjimky, ale je to většinou takto.žena a muž před obchodem.jpg

„Ženské“ nakupování
Dámy volí při nakupování pomalejší tempo. Mají tak dost času si zboží důkladně prohlédnout a zvážit, jaký výrobek nakonec koupí. Co je kvalitnější, zdravější, jaká je cena. Více přemýšlí, co chybí v kuchyni, co budou vařit a zda na nějakou ingredienci nezapomněly. V oddělení s oblečením jsou většinou „ve svém živlu“. Rády si zkouší různé kousky a nekoukají při tom na hodinky.

„Mužské“ nakupování
Tak to je něco jiného. V potravinách chtějí co nejrychleji naskládat do nákupního košíku potřebné zboží, neodchylovat se od připraveného seznamu a rychle obchod opustit. Nějaké bloudění mezi regály je pro ně ztráta času. Zkoušení oblečení většina pánů nese nelibě, některé dokonce pobyt v kabince dost otráví. Když čekají na partnerku, která si něco vybírá, dost trpí. A čekání v různých frontách, to snáší mnohem hůř než ženy! Sice chápou, že nemohou vše nechat na své drahé polovičce a občas se společnému nákupu nevyhnou. Ale dost jim u toho tečou nervy, pokud si partnerka „moc vymýšlí“ a v obchodě je moc lidí!
obchodní centrum.jpg
Co s tím?
Nejlepší je eliminovat společné nákupy na nutné minimum a obrnit se velkou trpělivostí. Samozřejmě na obou stranách. Dobrým řešením je také společný nákup zakončit nějakou pro oba zúčastněné oblíbenou činností. Najít si pak čas na návštěvu kina nebo zajít na dobrou večeři. Také může muž občas nakoupit sám. „Po svém“, ideálně dle společně připraveného a co nejpřesnějšího seznamu. A žena může zase na nákup módy vyrazit s kamarádkou. Další možností je nákup přes internet! Některé lze tak dnes pořídit takřka cokoli, je to rychlé a pohodlné.

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru

Další zajímavé články