Shoďte po zimě přebytečná kila

Přes zimu valná část lidí nabere nějaké to kilo. A není se čemu divit, v zimě trávíme méně času venku, jíme více tučných jídel a do toho ještě období Vánoc a s nimi spousta jídla. To zákonitě udělá svoje.
S prvními jarními paprsky nám většinou dojde, že je něco špatně, když váha ukazuje číslo, které se nám zrovna nelíbí. A do léta bychom chtěli být fit. Jak na to? Jak se po zimě pustit do hubnutí a jak docílit štíhlé a zpevněné postavy?
Je známou věcí, že v zimě se hubne hůře, toto období tedy není příliš vhodné pro držení nějakých těch diet. Ale pohyb je rozhodně žádoucí, ten si samozřejmě neodepírejte.

svačinka

Začněte zlepšením pitného režimu
Pitný režim je pro hubnutí jedním ze základních kroků. Ještě v zimě můžete začít s tím, že začnete více pít. Protože i v zimě je pitný režim velmi důležitý. Tělo se tak snáze zbaví škodlivých látek. Vsaďte na čistou vodu a bylinné čaje.
Dopřejte si více spánku
Hubnutí a nedostatek spánku to nejde příliš dohromady. Zkuste si dopřát více spánku a uvidíte, že to s vaším tělem udělá hotové zázraky. Zrychlí se vám metabolismus a tělo bude snáze spalovat tuky. Zkuste si proto dopřát alespoň 8 hodin spánku denně.

bageta

Začněte s pohybem, který vám vyhovuje
Pokud nejste příliš sportovně nadaní, nebo vám sport nevyhovuje, můžete začít s takovými pohybovými aktivitami, které vám budou vyhovovat a které vás budou bavit. Protože když vám bude pohyb přinášet radost, kila půjdou dolů snáze.
Pro začátek zkuste třeba delší procházky nebo svižnou chůzi. I obyčejná chůze totiž dokáže pěkně zformovat postavu a zbavit vás tukových polštářků.
Oblíbenou pohybovou aktivitou je i jízda na kole, kde můžete tempo přizpůsobit vašim potřebám a skvělé je také to, že při cyklistice nedochází k takovému zatěžování kloubů jako třeba při běhu.
Vsaďte s prvními jarními paprsky na zdravější životní styl a budete se cítit mnohem lépe.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru

Další zajímavé články