Předejděte šoku zvanému kila navíc

A je to tady, ozvala se vám kamarádka nebo kamarád, nebo vaše drahá polovička chce vyrazit k vodě, někam k rybníku nebo někam na plavecký stadion. Jenže koronavirová pauza je za vámi, byli jste doma na home office, jedli jste všechno, co vám přišlo pod ruku, protože a zkrátka jste na to měli chuť a doma to bylo. Závratně jste objednávali velké nákupy, abyste nikam nemuseli a tak jste jedli a jedli. A teď se díváte do skříně a tam na svém místě jsou plavky, které jste minulý rok hravě oblékli. Ale co letos? Přece se neuvaříte doma v tom horku, přece se odvážíte také k vodě jako zbytek národa, obzvláště teď, když se restrikce a opatření uvolnila tak, že to jde.

brokolice

Zkuste to prubnout a zhubnout

Třeba se do starých plavek hravě vejdete, ale tu a tam vám přes ně něco přeteče. Zkuste se tedy více zamyslet nad tím, co budete dělat příští jaro následujícího kalendářního roku. Ano, na zimu si třeba uděláte nějaké tukové zásoby, ale zkuste si říct, že po Vánocích se sami sobě budete aktivně věnovat tak, aby to nedopadlo jako letos – abyste nebyli neustále někde na dece, zabalení v ručníku, aby ty sušenky a další dobroty, které vám zůstaly přilepené na břiše, nikdo neviděl. Hubnutí je teď velice trendy a v kurzu, ale jak to udělat tak, aby vám to vydrželo a nedostavil se takzvaný jojo efekt?

snídaně

Musíte se zaměřit na kalorický deficit a hlavně se musíte zaměřit na pravidelný pohyb, který je pro tělo opravdu to nejdůležitější. A důležité je také to, abyste tělo, které celý den sedí u počítače, správně unavili. Odrazí se to i na kvalitě vašeho spánku! Stačí, když začnete s delšími procházkami a na to pak budete nabalovat ostatní pohyb. Jídlo vám bude více chutnat, a pokud se zaměříte i na jeho řádnou a správnou přípravu, máte téměř vyhráno. Příští léto, těš se!

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru

Další zajímavé články